Träning är en drog!

Det är seriöst en drog. Jag har för en vecka sedan varit ute varenda dag och spelat fotboll (övat upp bollkänsla osv), sprungit, intervalltränat, gjort armhävningar, situps och stått på händer. Jag känner ett sånt välmående efteråt som jag längtar efter att känna igen när jag står i duschen. När jag ska somna somnar jag alltid gott och har en varm skön känsla i kroppen. Jag är mycket piggare, mer på alerten och är generellt sätt mer positiv nu.

Jag älskar att svettas, känna mig kroppsligt utmattad och känna hur muskelrna värker!! BRING IT ON!!

Imorgon ska jag och se Ironman med praktiken. Dom bjussade och det var väldigt snel hest av dom. Har velat se den filmen ett tag nu, den verkar vara tjockt fet.

Nu ska jag hoppa in i duschen!

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0