teaterapa!

Låtasas att jag är dramatenskådis och spelar i en Norénpjäs:

Det var en gråå dag i min annars färgglada tillvaro. Månen lyste på mig som om jag var ensam, ensam i världen. Osynlig för det mänskliga ögat.....

Fan, det blev inte lika roligt som när jag säger det. Jaja.. Så kan det vara.

I helgen väntas det arbete och åter arbete. 10-16 lördag och 11-16 på söndag... Det känns som att jag jobbar hela tiden. Alltid. Men det är bra med pengar till min thailandsresa. Men det är ändå jobbigt när man praktiserar måndag till fredag från 09.00 - 17:00 o sen jobba hela helgen. Jag kan aldrig sova ut för jag vägrar att gå o lägga mig i tid på vardagarna (eller över huvudtaget egentligen). För då förlorar jag värdefull tid att göra roliga saker på. Okej att det är skönt att sova men man skrattar fan inte.

Idag ska jag se på teater, det ska bli kul. Det har fått väldigt bra recensioner. Så jag har skyhöga förväntningar. Är den kass ska jag slå manusförfattaren och samtliga skådespelare med en säl över nacken. Sen ska jag tvinga regissören att se "Babe - Den fantastiske grisen" 8 gånger i rad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0