En väldigt sexfokuserad helg!

Först vill jag säga, denna helgen har varit sjukt rolig!

Jag har varit på utbildning om "Säkrare sex" för RFSU till mitt sommarjobb. Vi har lärt oss massor och massor om säkert sex, om kondomer och om hur roligt det faktiskt är med sex. Det har varit oerhört avspänt och väldigt skön stämning. Vi var en grupp på 18 människor som i vanliga fall nog inte skulle träffats, speciellt inte under dessa omständigheterna.

Det kommer bli en supersommar, vi kommer ha riktigt roligt och sprida ett bra budskap! Att vara rädd om sig själv och sin partner. Att sex är roligt och inget man bör vara rädd för och inget att skämmas över. Vare sig man är hetro, bi, homosexuell eller vad man vill kalla sig för.

Vi har lärt oss hur man trär på en kondom med munnen.. Om jag kommer att ha använding för detta vet jag inte men det var väldigt roligt att testa! Haha!

Sex är roligt och skönt, men kom ihåg kom i kondom!

Vi ses på nattklubbarna i sommar, då kommer jag ha på mig en blå t-shirt och sprida kärlekens budskap! Sexy time!

image12



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0