Wall-e!!

Nu är första veckan på bobby avklarad. Det är ett roligt ställe, alla är så trevliga och det känns som att sitta i skolan. Vad menar jag med det? Jo, låt mig måla en bild.

Jag sitter och är koncentrerad och fokuserar på en uppgift när min handledare, Fredrik, smyger sig på mig och skjuter mig med en luftkanon rätt i huvudet. Vid ett annat tillfälle sitter alla och skrattar åt att en kille har ritat en bild av conan o´brian med en Penis som näsa, och har döpt honom till "Late night with Cock o´brian". Det är lite på den nivån det ligger. Men alla där är sjukt duktiga, riktigt riktigt duktiga.

Sen vill jag passa på att tipsa alla människor som tyckte om Hitta Nemo att kolla in trailern till "Wall-E", pixars nya film, som ska släppas på bio i Juni i år. Den verkar helt underbar! här hittar ni trailerna: Wall-E trailer!!

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0