Mycket nya grejer

Det är mycket på gång nu, jag har varit på bobby i lite mer än en vecka, jag ska på arbetsintervju och jag tog "snabben" hem från prakken idag. Snabben är en båt som går från "fastlandet" ut på hisingen. Det tar mig 4 minuter att komma från stan hem med den. Men den går lite knepiga tider. Det är inte fel att åka båt varje dag :)

image7


Igår när jag var på väg hem från dansen så såg jag en svensk förortsman med moppemustasch, bara det är roligt. Men sen ringde hans telefon och han svarade med värsta dialekten "Yo bro, wassap, Yeah yeah, Im at yo place in 15 min tops bro, yeah, see u later bro, peace". Det kanske inte är så roligt när man inte hör honom men han var verkligen en vandrade steriotypklyscha. Meeeeeeeeen vem e jag o dömma, jag låter likadant när jag snackar med mikke.. "Tjene bruuschäään, läget o sånt" osv.

Jag ska på arbetsintervju på expert på torsdag, det ska bli spännande. Det hade varit väldigt roligt att jobba där. Jag som redan är en grym säljare kommer rocka fett på ett ställe där jag tycker om det jag säljer, till skillnad från skor (som jag sålde på stadium) :P

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0