Ikväll ska jag knäa mig själv på läppen!

Idag har varit galet hittils och kommer att bli helt kioskmongokul ikväll. Jag o mikke har varit i danmark och handlat och varit hemma hos hans fäscha o hämtat lite mer saker. Med saker menar jag dryck. Med dryck menar jag sprit.

Vi har som mål att bli ninja och att bli antastade. Jag vet att det låter lite knäppt och dumt men.. Nä, jag kan inte försvara mig. Vi ska ha helt sjukt roligt! Det ska bli en teqiulanight. Meeeen vi har inte bara tänkt på oss själva. Vi köpte lite "Erdbeer Limes", en flaska med jordgubbsextrakt+sprit, till tjejerna. Vo ska nämligen på förfest hos nån och jag o mikke är kända för att överdriva när vi ska på en tillställning. Så vi planerar att bjuda sjukt mycket på alla.

Efter det ska vi på tivoli och rocka. Det ska bli najs. Eller som Shan Banan skulle sagt, "Kött fiii fäään".

Glad Påsk och ha så kul, för det ska jag ha!

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0