Igår var det kaos!

Ja, vi hade roligt igår. Det är rätt sjukt onödigt egentligen. Asså, om man tittar på bilden nedan så försvann allt det. Inte bara av mig och mikke naturligtvis, för då hade jag skrivit detta från magpumpsavdeliningen på sjukan, utan av alla på festen. Vi bjöd friskt.

Sen blev det ingen tivoli för att dom vi skulle möta där bara försvann. Så vi blev kvar på den festen och sen stack vi hem. Inget special hände, vi hade bara allmänt kul. Snackade med varandra o jag skaka lite röv. En trevlig kväll. Nu ska jag snart hem till pappa och käka påskmiddag (frukost). 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken snygg Blogg! Härliga vårfärger, underbar bild. Du har verkligen syn för detaljer.

Kram

2008-03-25 @ 14:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0