Det är något som sliter och äter i mitt hjärta

Asså, min energi går åt till att ständigt bekämpa den svarta äckliga klumpen som har flyttat in i mitt hjärta. Den sliter i mina artärer och slår mitt hjärta i en otäck otakt. Jag vill svälja ett stort starkt skinande ljus som tar sig in i hjärtat och dödar det onda som sitter och ruvar på min dyrbaraste skatt. men jag vet inte vad det ljuset är eller var jag kan hitta det.

Det bara susar i huvudet, hur mycket jag än tänker så bara susar det öronbedövande ljudet som gör mig så förvirrad och rädd. Det går att tysta susandet, om ens för en liten stund, genom att fördriva tiden med tv-spel, tv eller andra onödiga tidsfördriv. Men när allt är avstängt och när jag endast är med mig själv tar sig det svarta hemska djuret i hjärtat sig ut ur sina gömmer och förpestar varje cell i min kropp. hela natten kämpar jag mot min värsta fiende.

På morgonen är jag utmattad och det kvittar om jag sover mycket mer än jag behöver för jag är fortfarande trött. Monsret försvinner under dagen när jag är upptagen med annat. Men under små glimtar av dagen kan han hoppa fram när jag minst anar det och skära små sår i mitt medvetande som blöder sådär irriterande som små sår kan göra och de läker fruktansvärt långsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0