Mera träning!

Nu klarar jag 43 armhävningar i ett streck, nu är det bara 57st kvar tills mitt mål. För er som inte är bra på matte, 100st är mitt mål :)

Det är bara 2 dagar kvar på bobby idag också, fan va fett. Sista rycket nu. Inte så mycket kvar dock. Jag ska sammanställa lite prylar och ta med mig alla mina filer hem.

Sen bär det av till helsingborg på onsdag, mycket roligt som ska hända. Ida ska ta studenten, jag ska kolla på ett rum där jag eventuellt ska bo i sommar, jag ska träffa Elinn (!!!!!). Ska bli fett.

Shit va seg jag är känner jag. Det är nog bäst att jag börjar dra mig i sängs snart.

Så här ser jag ut nu!

image13

Kommentarer
Postat av: Dina

Och du ska ju träffa mig, din förrädare!!

2008-06-03 @ 20:50:31
URL: http://www.walfridsson.blogg.se
Postat av: Mikke med Musklerna!

PFFFFFFFFF! Fakking wigger!

2008-06-04 @ 12:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0